Servisiranje sistema
“Biti u isto vreme i smeo i veoma oprezan, umetnost je uspeha.”
Napoleon
Prvi na tržištu pružamo uslugu NON STOP SERVIS koja omogućava korisnicima podršku 24h dnevno.
U cenu usluge servisiranja su obuhvaćene sledeće aktivnosti servisera:
- utvrđivanje uzroka servisnog problema,
- otklanjanje kvara ukoliko se ne zahteva isporuka novih proizvoda,
- upoznavanje korisnika sa cenom isporuke ili servisiranja proizvoda ukoliko je to potrebno.
Napomena:
Dodatne obuke za korišćenje sistema se smatraju uslugom servisa.
Instalacije aplikacija i ostale aktivnosti se smatraju uslugom koje ne podlležu garanciji.
Korisnik sistema tehičke zaštite je dužan da obezbedi servisiranje i održavanje sistema tehničke zaštite. Uslugu održavanja i servisiranja sistema može da pruža samo firma za privatno obezbeđenje koja ima licencu za montažu, puštanje u rad, održavanje sistema tehničke zaštite i obuku korisnika.